H-idd magad vékonyra

H-idd magad vékonyra! 

Ingyenes tanfolyam!

H-Idd magad vékonyra!

Hogyan fogyjál teli hassal, amit könnyen kezdesz, és nehezen hagysz abba??!

Keresztneved:*
E-mail címed:*
Mennyit szeretnél fogyni?
Hány éves vagy?
Nemed

 

Rólam

Elérhetőségem ahol megtalálsz: szerelemazeletem@gmail.com Erdélyi Krisztina vagyok, a saját tapasztalatomon keresztül szeretnék másoknak segíteni testileg-lelkileg. Egyszerű könnyen elvégezhető, néha játékos feladatokkal, tippekkel.

Blogajánló

http://shantala-h.blogspot.hu -Ayurvéda, babamasszázs.

http://magyarrahangolva.com - Ötletek, tippek, tanácsok külföldön élő szülőknek.

http://nemetelet.hu/blog/- Segítség Magyaroknak, Németországban boldogulni.
http://fenntarthatovilag.wordpress.com/- Közösségépítés, permakultura,  minden ami eco-,bio... Dublinban

http://gyereksziv.blogspot.hu/- Meseblog
www.fizioart.com - Mozgásterápia, gyógytorna, egészségmegőrzés
www.olelohullam.hu - Születés. Újjászületés.
http://harmadikszivarvany.blogspot.hu

2014.07.08. 23:37 ekriszti

A szomszéd kertje mindig zöldebb? vagy mégsem?

Biztos te is érezted magad így: bezzeg neki már meg van, vagy ő neki mennyivel könnyebb,az ő kapcsolatuk milyen boldog, neki már autója háza gyereke ....

Mennyi rossz érzést okoz ez neked és fejtörést! Ugye?

Ez látszik onnan, ahonnan te nézed, de ha beljebb láthatnál,meglepődnél!
Nagyon sok esetben ez csak a látszat a külvilág felé!

Miközben lehet ez a valóság: a látszatról mondok egy saját példát:
Emlékszem amikor épp pár hónapja kötöttem meg első házasságom (24 évesen),már tudtam, hogy innen csak kifele vezet az út, de még senki előtt nem mertem felvállalni. Tehát kívülről úgy tűnt, mintha minden szuper lenne, és csak én tudtam mi az igazság!

Mindenkinek meg van a saját története, de egy biztos soha nem zöldebb a másik kertje!
Illetve ha így érzed akkor biztos komoly szerelésre szorul az életed.

2007-01-16 - fügiben lakni - 008.jpg

 

De akkor máris jó úton jársz,mert észre vetted!!!
Egy nagy lépésen már túl is vagy!!!

Ha máshova vágysz akkor ahol vagy, akik vagy, amik körülvesznek nem megfelelő számodra?
Mondjuk megfordulhat benne, hogy
-Mennyit teszek én érte(társ, főnök, barátnő..), hát megérdemelném, hogy figyelmesebb legyen velem.
- Ezt igazán megtehetné értem
- Ha velem van (társ) ne nézzen meg más nőt. Erős féltékenység (felmerülhet a hűség kérdése is)

– Mindig az van amit ő akar??!!.......

Te mennyire szereted önmagad? Mennyire tetszel magadnak?
Hogy tetszik a meztelen valóság?

Teszteld csak le!
Amikor tusolni mész, nézz bele a tükörbe! Nézd meg magad, pont ez vagy te, se nem több se nem kevesebb!
De ez csodás!!!Létezel és most ez az amivel élni tudsz.
Persze változtatni soha nem késő, ha valami nem tetszik! :)

Sokáig szinte bele se néztem a tükörbe, illetve ha bele is néztem ,nem vettem magamat észre!

Tegyél magadféléké minden nap egy lépést!
Fogadd el hogy ma így nézek ki , ez nem tetszik teljesen, ezért mozogni fogok!!
És meglátod!!!
Nem marad el a belső erősödő stabilitás, béke , harmónia!!!!!
szépülj belülről :


 Friss képek 003.JPG

Varázslat

A Rózsa mesés, illatos és szép, ezért szagoljuk , ezért jönnek a méhek és porozzák be!
Mindenki lelkében ott a virág amit ápolnunk kell ,hogy illatozzék.
ÉLJ! ÉLJ! ÉLJ! ÉLJ!
Meg tudod csinálni!! Kezd el még ma!

Folytatás a következő írásban!

Várlak szeretettel!

Naposat:Kriszti

Töltsd le ajándék e-bookomat:

Hogyan növeld önbizalmad 5 egyszerű tippel!

Próbáld ki neked hogyan segítenek!

Keresztneved:*
E-mail címed:*
Min szeretnél változtatni?
Ha egyéb, akkor min:
Hány éves vagy?
Nemed

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-az-eletem.blog.hu/api/trackback/id/tr856486495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása