H-idd magad vékonyra

H-idd magad vékonyra! 

Ingyenes tanfolyam!

H-Idd magad vékonyra!

Hogyan fogyjál teli hassal, amit könnyen kezdesz, és nehezen hagysz abba??!

Keresztneved:*
E-mail címed:*
Mennyit szeretnél fogyni?
Hány éves vagy?
Nemed

 

Rólam

Elérhetőségem ahol megtalálsz: szerelemazeletem@gmail.com Erdélyi Krisztina vagyok, a saját tapasztalatomon keresztül szeretnék másoknak segíteni testileg-lelkileg. Egyszerű könnyen elvégezhető, néha játékos feladatokkal, tippekkel.

Blogajánló

http://shantala-h.blogspot.hu -Ayurvéda, babamasszázs.

http://magyarrahangolva.com - Ötletek, tippek, tanácsok külföldön élő szülőknek.

http://nemetelet.hu/blog/- Segítség Magyaroknak, Németországban boldogulni.
http://fenntarthatovilag.wordpress.com/- Közösségépítés, permakultura,  minden ami eco-,bio... Dublinban

http://gyereksziv.blogspot.hu/- Meseblog
www.fizioart.com - Mozgásterápia, gyógytorna, egészségmegőrzés
www.olelohullam.hu - Születés. Újjászületés.
http://harmadikszivarvany.blogspot.hu

2014.07.15. 10:15 ekriszti

Hogyan udvarol a férjem 9.5 év után?

Ajánlom ezt a cikket  Timea Gyebnar -nak! Mert mindig van remény! :)

Virágot kaptam csak úgy... illetve mert szeret! :)

 Tegnap a kedvesem hozott nekem virágot. Az ahogy odaadta az volt a koronája. Nem volt semmi cicoma vagy fellengzős szavak csak a szemében a szeretet és a csodás mosolya! Ma megint megköszöntem neki, hogy milyen kedves, erre ő azt mondta, hogy számár öröm, hogy nekem tud hozni virágot.

Irul-pirul, szív gyorsabban dobog! Igen, számomra ez a szerelem!


virágcsokor.jpg

 

Az ilyen szituációkkal tartjuk fenn a kapcsolatunk csillogását, már 9 éve és 6 hónapja.

A Kedvesem a férjem is:) Az igazság az, hogy felfedezni azt, hogy mennyivel nagyobb érték megtalálni minden nap a csodát benne és a kapcsolatunkba sokkal nagyobb érték, mint ha kifelé kacsingatnánk új impulzusokért.

Persze én is észreveszem, ha külvilág pozitívan reagál rám vagy a Petire, ami jól is esik, de nincs nyitott ajtó, amin betalálna.

Hogyan csináljuk?

kérdés_1.png

 

Folyamatosan, mindig-mindig adunk egy pici vagy nagyobb impulzust egymásnak és kifejezzük a másik fontosságát!

Nyilván mi is megbeszéljük, elmondjuk, ha valami éppen nem tetszett, vagy rosszul esett. Mi is ingerültek vagyunk, de megbeszéljük, aztán már nem foglalkozunk vele. Haladunk a jóérzés felé.

A legjobb tanárom és kritikusom is a Peti! Németül azért tudok ma úgy ahogy, mert vele tanultam, mert ő tanított motivált, dicsért.

Ha mondjuk, éppen nem vagyunk egy hullámhosszon, akkor igyekszünk minél kevesebb ideig ezt fenn tartani. Igen van, hogy én sem vagyok ilyen kis „okos” és elpattan a húr és akkor türelmetlen, indulatos vagyok, de hála az égnek ez igen kis százalékban jelenik meg az életemben!

 

  • Tehát nagyon fontos a magunk és a másik nagyrabecsülése.
  • Szeretni és kimutatni!
  • Szelíden megbeszélni és a megoldást keresni (a másik okolása csak ront a szituáción)
  • Közös célok kitűzése és együtt kivitelezése.
  • Minél több közös hobbi.
  • Saját idő, amikor azt csinálom, ami nekem jó és ő meg azt, ami neki!
  • Sokat megölelni a másikat.

 

 

Remélem tudtam ötletet adni, hogy MA érezd magad jól! :)

Naposat! Kriszti

 

Pár.jpg

Töltsd le ajándék e-bookomat:

Hogyan növeld önbizalmad 5 egyszerű tippel!

Próbáld ki neked hogyan segítenek!

Keresztneved:*
E-mail címed:*
Min szeretnél változtatni?
Ha egyéb, akkor min:
Hány éves vagy?
Nemed

Szólj hozzá!

Címkék: hogyan udvarol a ferjem 9 5 ev utan


A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-az-eletem.blog.hu/api/trackback/id/tr166509959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása