H-idd magad vékonyra

H-idd magad vékonyra! 

Ingyenes tanfolyam!

H-Idd magad vékonyra!

Hogyan fogyjál teli hassal, amit könnyen kezdesz, és nehezen hagysz abba??!

Keresztneved:*
E-mail címed:*
Mennyit szeretnél fogyni?
Hány éves vagy?
Nemed

 

Rólam

Elérhetőségem ahol megtalálsz: szerelemazeletem@gmail.com Erdélyi Krisztina vagyok, a saját tapasztalatomon keresztül szeretnék másoknak segíteni testileg-lelkileg. Egyszerű könnyen elvégezhető, néha játékos feladatokkal, tippekkel.

Blogajánló

http://shantala-h.blogspot.hu -Ayurvéda, babamasszázs.

http://magyarrahangolva.com - Ötletek, tippek, tanácsok külföldön élő szülőknek.

http://nemetelet.hu/blog/- Segítség Magyaroknak, Németországban boldogulni.
http://fenntarthatovilag.wordpress.com/- Közösségépítés, permakultura,  minden ami eco-,bio... Dublinban

http://gyereksziv.blogspot.hu/- Meseblog
www.fizioart.com - Mozgásterápia, gyógytorna, egészségmegőrzés
www.olelohullam.hu - Születés. Újjászületés.
http://harmadikszivarvany.blogspot.hu

2014.08.13. 14:50 ekriszti

Bevált tippek a sikerhez 2. rész

A sikerhez vezető út sok hibával van kikövezve!!

Ezt nem lehet elégszer mondani!!

Amikor elkezdesz valamit csinálni, sokszor botlasz meg és állsz a szituáció előtt, hogy megint nem sikerült! Persze lehet, közben nem veszed észre, talán most kicsit tovább sikerült jutnod?
Észrevettél valamit, rájöttél valamire vagy másképp álltál neki és bár a végeredmény nem sikerült, de messzebbre jutottál, mint eddig.
siker2.jpg


Vagy nem?
Aki megtanult írni, az tudja milyen utat jártunk be?
Hányszor rontottuk el a betűket, külön-külön, amíg ma már természetes, hogy írunk!

Ha olyan vagy, mint én voltam, és éppen nem jött össze valami, akkor a hisztis szó jut az eszembe, én úgy oda vágtam a dolgot, hogy az csak nyekkent!
Meg van, előtted van a kép?  :)
Azért remélem te sokkal higgadtabb vagy!


Hála az égnek a 10 éves tanulásom, szépen átalakított!


békés lány.jpg


Tehát  a hibázás  a tanulással jár!

Ha hibázol az a legszuperebb jele annak, hogy valamit létre akarsz hozni, megtanulni, változtatni…!
Az egészen biztos, hogy a saját határaidon átléptél!


Ez a legnagyobb dicséret!

 

Ha tudnám, Óriási betűkkel írnám, hogy fantasztikus vagy és minden siker mögött sok kitartó gyakorlás van!



A hibák, lehetőségek a tanulásra a kreativitás fejlesztésére, én például számtalan új és nagyon finom ételt készítettem, mert valamit a receptben elrontottam miközben főztem.
Tény, hogy nem az lett belőle, ami receptben szerepel, de a legnagyobb elismerés, amikor elhangzik, kérek még!
A hibázás lehetőségét kell elfogadnod,  önmagunk elfogadásról  az első részben írtam  ami szintén segít a folyamatban.

 

Nincs semmi okod arra, hogy feladd, mert ha feladod magadat adod fel!

Érezni fogd, hogy milyen nagyon letaglózz majd a gondolata, hogy na, ezt sem tudtam megcsinálni!
De ez nem így van, minden a fejben dől el!

Ha valaki azt mondta volna nekem fél éve, hogy én németül fogok, német történelmet, politikát, kultúrát tanulni,
biztosan tudtam volna, hogy viccel! Rossz vicc!
Magyarul sem lennének a barátaim, de eldöntöttem, hogy most másképpen állok hozzá és érdekel amit tanítanak!
Így sokkal hatékonyabb!

siker.jpg

 

 

Ha nekem, sikerül ezt megcsinálnom neked tuti fog, amit éppen csinálsz!

Nagyon sok erőt és kitartást és megérdemelt sikert kívánok neked!

Holnap folytatom a 3. leckével , ami a legyél erős NŐ, izgalmas részével folytatódik!

 

Naposat: E. Kriszti

 Az ebben az e-bookban több  hasznos tippet is találsz!
Töltsd le, és meglátod!:)

 

Töltsd le ajándék e-bookomat:

Hogyan növeld önbizalmad 5 egyszerű tippel!

Próbáld ki neked hogyan segítenek!

Keresztneved:*
E-mail címed:*
Min szeretnél változtatni?
Hány éves vagy?
Nemed
Az e-bookkal a hírlevelemre is feliratkozol, amiről bármikor le tudsz iratkozni! Adataidat harmadik félnek nem adjuk tovább!

Szólj hozzá!

Címkék: Életmód Boldogság Egy új korszak kezdete Szerelem hétköznap Élet-szeretet a leckek amit anyutol kene megta


A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-az-eletem.blog.hu/api/trackback/id/tr246518637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása